Veerstichtingsymposium 18+19 juni 2020.

Ben jij een van de 250 gemotiveerde studenten die aanwezig is op het 41e Veerstichtingsymposium?

Let op: wanneer je de pagina refresht, gaan je gegevens verloren.

Persoonlijke gegevens

Je opleiding

Verse Vis-recruitmentdiner

Lever nu snel je CV in en maak kans om deel te nemen aan ons unieke recruitmentdiner! Verse Vis betekent ‘Very Important Students’ en is meer dan een recruitmentevenement. Tijdens dit diner krijg je de kans om met onze sponsoren in contact te komen en worden er exclusieve workshops en trainingen gegeven die bijdragen aan jouw persoonlijke ontwikkeling. De selectie voor ons Verse Vis-recruitmentdiner is op basis van de ingeleverde CV’s. Het diner zal plaatsvinden op 23 april 2020 op een bijzondere locatie. Indien je je opgeeft voor het Verse VIS diner moet je je CV inleveren en word je geacht deze datum vrij te houden in je agenda. De deelnemende bedrijven zijn Kearney, Liberty Global, Take Away, Randstad, Heineken en Deloitte. De selectie voor het symposium staat geheel los van de selectie voor het recruitmentdiner.

Vergeet niet je voor-en achternaam in de bestandsnaam te zetten (bijv. CV_Achternaam_Voornaam.pdf).

In de eerste twee weken van april 2020 hoor je of je geselecteerd bent voor het Verse VIS diner.

Toelichting aanmeldopdracht

De aanmeldopdracht bestaat dit jaar uit drie vragen die gekoppeld zijn aan het thema ‘Wie is hier verantwoordelijk?’. Lees eerst de themaschets en bekijk het themafilmpje voordat je de vragen beantwoordt.

Iedere vraag heeft een maximaal woordenaantal van 250 woorden. De vragen geven je de vrijheid om jouw ervaring met het thema te verwoorden. Wees creatief in je antwoorden, probeer het thema te betrekken op jezelf en beschrijf hoe je het thema in het dagelijkse leven tegenkomt of ervaart.

Let op: bij één vraag moet je een upload plaatsen. Zorg ervoor dat wij het bestand kunnen bekijken in .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, .png, .gif en dat het bestand niet groter is dan 4MB. Het bestand hoeft niet fysiek te worden ingeleverd.

Vermeld je aanmeldopdracht onder de volgende bestandsnaam:
aanmeldopdracht2020_achternaam_voornaam

Voor vragen of onduidelijkheden (of wanneer jouw bestand groter is dan 4MB) kan je mailen naar studenten@veerstichting.nl!

Aanmeldopdracht

Veerstichting respecteert uw privacy. Overeenkomstig de EU Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens heeft u het recht op o.a. inzage en verwijdering van uw gegevens bij het eerste verzoek. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven.
Dit invulveld leeg laten a.u.b.