Aanmeldformulier Veertueel Verbonden

Grijp jij de kans om vanuit huis die ene scherpe vraag aan de spreker te stellen? Durf jij het aan dit jaar virtueel met de Veerstichting in contact te komen? Heb jij ook VeerG? Meld je nu aan voor Veertueel Verbonden op vrijdagmiddag 19 juni en ontdek het eerste online evenement van de Veerstichting ooit!

Let op: wanneer je de pagina refresht, gaan je gegevens verloren.

Student of Vormgever

Persoonlijke gegevens

Contactgegevens

NB. Wij gebruiken uw adresgegevens uitsluitend voor de goodiebag. De goodiebag is een nieuw initiatief van de Veerstichting waarmee wij proberen om toch mensen een fysieke ervaring met de Veerstichting te hebben naast het online evenement 'Veertueel Verbonden'. Dit jaar verloten wij maximaal 150 goodiebags. Deze gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt.

Vormgeversgegevens

Je opleiding

Veertueel Verbonden - input

Het thema van Veertueel Verbonden is: 'Wie is hier verantwoordelijk?'

Leer hier meer over het thema.

Om je alvast aan het denken zetten, vragen wij je de volgende vraag te beantwoorden.

Veertueel Verbonden respecteert uw privacy. Overeenkomstig de EU Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens heeft u het recht op o.a. inzage en verwijdering van uw gegevens bij het eerste verzoek. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven.
Dit invulveld leeg laten a.u.b.