Feedback Veertueel Verbonden

Wat ontzettend fijn dat jij jouw steentje bijdraagt door dit feedback formulier in te vullen! De antwoorden zijn anoniem en het invullen duurt ongeveer 5 minuten.

Student of Vormgever

Eerdere deelname

Veertueel Verbonden - vorm

Veertueel Verbonden - thema

Veertueel Verbonden - programma

Onvoldoende Matig Goed Zeer goed Veer-tastic!

Veerstichting - deelnemersveld

Veerstichting - sponsoring

Veerstichting - interesse studentambassadeur?

Veertueel Verbonden - overige opmerkingen?

Blijf verbonden!

Hoe heb jij Veertueel Verbonden ervaren? Deel het op jouw social media en laat zien dat jij je verantwoordelijkheid hebt genomen door #iamresponsible in jouw post te gebruiken!

Vind je het leuk om door het jaar heen up-to-date te blijven van de Veerstichting? We zijn actief op Instagram, Facebook, LinkedIn en Twitter. Volg je ons daar al?

Veertueel Verbonden respecteert uw privacy. Overeenkomstig de EU Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens heeft u het recht op o.a. inzage en verwijdering van uw gegevens bij het eerste verzoek. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven.
Dit invulveld leeg laten a.u.b.